Saptamana aceasta a fost una buna pentru afiliere. Vremea de afara ajuta comertul online, in plus incepe schimbarea garderobei iar magazinele online de fashion s-au pregatit temeinic pentru valul de cumparaturi ce urmeaza. De altfel si IT-ul merge ok in perioada asta, se poate profita de retragerea lui Note 7, de lipsa stocului la iPhone 7 sau de lansarea noului Google Pixel. Frigul de afara sporeste vanzarile de aparate pentru incalzire. Cert e ca sunt destule oportunitati pentru a face comisioane frumoase in aceasta perioada, ca afiliat e important sa fii informat.
- Avem parte de o saptamana plina cu promotii in magazinele online. Oportunitati sunt pe toate nisele, insa o sa le precizez doar pe cele mai mari incepand cu Stock Busters la eMAG, Lucky13 la Fashion Days, Baby Week la Nichiduta sau 50% la 50.000 de carti pe elefant.
- 2Performant au intampinat o problema in noaptea de 11 spre 12 octombrie legata de afisarea paginii de programe de afiliere precum si blocarea a o serie intreaga de functionalitati. Acum o ora au anuntat (tot pe pagina de Facebook) ca au fost rezolvate toate problemele.
- Cel.ro schimba TOS-ul din mers fara un mesaj macar in prealabil. Nu stiu exact ce s-a intamplat, este ceva legat de site-uri de cupoane si vouchere. Nu conteaza pana la urma de ce si cum ci faptul ca modifica fara sa anunte toti afiliatii. E cel putin lipsa de respect.
- Maine incepe Black Friday PRO. O campanie special dedicata profesionistilor in arta fotografiei. F64 au inchis programul de afiliere (tipic romanesc), Yellow Store ofera 1%, insa o oportunitate vine de la PhotoSetup care au anuntat ca pastreaza comisioanele intregi pe timpul acestei campanii.
- Dupa o lupta destul de stransa, am castigat al doilea concurs organizat de Profitshare anul acesta. Am avut un pariu cu mine ca sa fiu primul afiliat care castiga doua concursuri.
- Legat de concursuri, nu pot sa nu observ ca 2Performant nu au organizat anul acesta nici un concurs si inca nu se aude nimic de intalnirea deja traditionala inainte de Black Friday. Sper sa nu fie anulata.
- Tot despre concursuri. De data asta e legat de eMAG. In 2015 au organizat extrem de multe concursuri pentru afiliati cu premii foarte atractive (au dat si 4.500 lei premii totale la unele concursuri). Anul acesta nici macar un singur concurs nu a fost organizat, e o schimbare totala de abordare si nu prea inteleg de ce.
In alta ordine de idei, mai avem o luna si o spatamana pana la Black Friday 2016. Pentru advertiseri e momentul oportun sa isi dezvaluie planurile si sa incheie parteneriate cu afiliatii, iar pentru cei din urma e momentul sa-si aleaga campaniile in jurul caruia sa conceapa un plan de atac.
- Profitul meu din afiliere – august 2024 - September 1, 2024
- Profitul meu din afiliere – iulie 2024 - August 1, 2024
- Cum a fost la Affiliate Summit 2024 - June 20, 2024
Personal sunt destul de mâhnit referitor la migrarea 2parale în 2performant, acum este ca o oală mare de ”ciorbă la grămadă” , fără prea multă atenție la gust și satisfacția untilizatorului. E drept că nu cunosc rezultatele afiliaților sau a advertiserilor cu noua platformă, este doar o pură impresie personală …
Cât privește oportunitățile de câștig suplimentar anul trecut erau prezente datorită potențialului de penetrare a pieței care anul acesta este saturată și cam toată lumea cunoaște opțiunile, cel puțin acei oameni care sunt de interes pentru advertiseri. Emag, de exemplu, s-a retras și din sponsorizarea emisiunii Visuri la Cheie iar motivul este cât se poate de clar, obiectivul acestui an și chiar pe termen lung este rentabilizarea activității 🙂
Sunt foarte curios cât de diluat va fi Black Friday in România anului 2016 față de anul trecut când a fost ….. o nebunie