Noutati afiliere noiembrie 2019

Stiu, sunt puturos. Nu mai scriu atat de des pe cum o faceam inainte. Unul dintre motive e ca mi s-a dus vorba ca sunt un mare hater si scriu doar despre lucrurile negative. Ei bine, cam asa e. Sunt hater pentru ca imi doresc ca toate colaborariile de tip afiliat-advertiser-retea sau in orice alta combinatie sa fie oneste. Lucru care se intampla din ce in ce mai rar si deh, ajung sa ma razboiesc cu cate un patron zelos sau vreun digital marketer care le stie pe toate. Am impresia ca unii uita extrem de repede cu cine stau de vorba si ca nu pun botul la vrajeli ieftine. Ba unii mai nou descopera uimiti ca daca ma suna noaptea sa ma certe devin slobod la gura si le inchid telefonu-n nas. Deh, asta sunt eu. Nu mi-au placut niciodata persoanele care ma trateaza de sus si nici cei care ma fura, ma mint sau imi inseala increderea. Cine ma cunoaste stie ca uneori pot fi suspectat de sindromul Tourette. Acesta se manifesta (cel putin in cazul meu) cand interactionez cu personaje ce detin calitatile enumerate putin mai sus.

Acesta find spus sa facem o mica radiografie a marketing-ului afiliat din Romania la ora actuala.

Taierile de comisioane si a cookie-urilor continua si in 2019, evident ca toate in prag de Black Friday. Reactia afiliatilor ramane aceeasi. Aproape inexistenta. Mai toti se complac si promoveaza in continuare. Printre advertiserii de renume care au apelat la aceasta tactica se numara Somproduct, Libris, evoMAG, PC Garage, Chic-Diva sau ePiesa. Insa lista e posibil sa se mareasca in perioada ce urmeaza. Stay tuned 🙂 Totusi, eu inca mai sper ca eMAG sa faca o surpriza placuta si sa revina la comisionul unic de 3% si cookie macar 48H de Black Friday. Ideea mea e sustinuta cu tarie de anumiti afiliati.

Tot legat de eMAG, in octombrie ne-am trezit cu cateva comisioane frumoase in conturi venite din comenzi plasate incepand cu luna iunie a acestui an si terminand in octombrie. Majoritatea au fost anulate dar unele au fost aprobate (foarte putine). Ideea e ca nimeni nu a explicat ce s-a intamplat si de ce. Eu am mai observat si in alti ani aceste miscari si am pus intrebari dar tot fara un raspuns in clar. Nu-mi bat capul. Nu ma mai numar printre afiliatii de top ai eMAG si nu are rost sa-mi consum timpul.

Reteaua 2Performant a anuntat clasicul concurs organizat cu ocazia Black Friday. Se va desfasura intre 11 si 25 noiembrie. Premiile sunt in valoare de 8000 de euro si sper sa ma aleg si eu cu un premiu in caz ca ma impac cu evenimentul.

Cei de la Profitshare nu au dat nici un semn cum ca ar mai face ceva anul acesta. Tinand cont ca reteaua a cam fost lasata de izbeliste as tinde sa cred ca nu va mai fi nimic desi mi-as dori macar de dragul istoriei pornite in 2013.

Un cititor fidel al blogului mi-a atras atentia imediat. Multumesc Bogdan!

Profitshare pastreaza traditia si lanseaza concursul Affiliate Game – ceea ce este foarte tare in conditiile in care nu au mai dat semne de foarte mult timp.

Advertiserul inPaf se da iar in stamba si anuleaza precum la pacanele comisioanele afiliatilor. Contactat de afiliatul in cauza domnul Horhoianu a tinut sa-i transmita la acuzele de frauda ca “asa e in democratie”, evident nu inainte de a pomeni numele meu. Ca orice afiliat care ii acuza de frauda e platit de Bunea sau ceva de genul. Eu inca nu stiu ce mai cauta inPaf in afiliere si de ce ii tolereaza atat afiliatii cat mai ales retelele. Deh, nu ma mai bag ca iar isi fac oamenii conturi false si arunca cu jigniri, ca doar la atata ii duce capul.

Sevensins.ro – un alt advertiser cu care n-am o istorie buna dupa ce i-am reclamat la ANPC obligandu-i sa-si ceara scuze 🙂 anuleaza comisioanele afiliatilor pe baza unui TOS pe care eu cel putin il consider abuziv:

Si ca za inchei intr-un ton mai pozitiv (momentan) o sa spun ca Dorin Boerescu (CEO 2Performant) s-a apucat de creat cursuri pentru afiliatii incepatori. Am zis de mult timp ca e necesar asa ceva si ca educatia este cheia. Ma bucur pentru ca indiferent de cum e primit la inceput, cineva a luat atitudine si a inceput sa faca ceva. Din pacate nu am apucat sa ma uit peste video-uri, dar vazand ce contine acest curs eu cred ca este ceva ce merita luat in considerare. Si inainte sa aruncam cu feedback (fie el negativ sau pozitiv) sa tinem totusi cont ca acest curs este destinat in principal persoanelor care nu stiu mai nimic despre marketing-ul afiliat.

Acestea find spuse, revin pe 15 noiembrie cu impresii la cald despre Black Friday 2019 – si da, anul asta o sa dau cifre 😉

 

Latest posts by dragos (see all)

5 thoughts on “Noutati afiliere noiembrie 2019

  1. prostul nu e prost destul pana nu e si fudul, nu-i asa mai pretenas? :)))
    invata sa te exprimi in scris ca pe la conferinte am vazut ce balbaieli scoti pe gura aia imputita. nu stiu de ce te mai cheama aia…aaa stai ca stiu : ca au nevoie de un bufon? :)))
    esti atat de prost ca bagi o suta si scoti castig 90 :))… :)))). dar nu te lasi ca esti mare guruuuu….:)))) abia astept sa aprobi comentul…hai nu-mi spune ca ai sa-l stergi…nu te lauzi tu un pic prin grup (ca sa te “paramfazes”) ca esti duru satului .. :))) vai de capul tau de prost. Ia zi si comentul asta cine crezi tu ca l-a scris? Hai cu neuronul ala din capul tau..cine o fi? Iti zic eu ca nu ghicesti pretenas :)))

    1. Am aprobat comentariul ca sa vada lumea ca nu mi-au murit haterii. As avea o banuiala legata de o “grebla”. Hai, ne vedem la conferinta 😉

  2. In viata nu trebuie sa te iubeasca lumea. Ea trebuie sa te respecte, daca nu te calca in picioare tiriplici ca cel care a postat primul. Cine stie ce frustrat venit de la tara o mai fi. A ajuns vreun magazioner la vreun supermarket si face afiliere in timpul liber dar nu-i iese deloc. A auzit el ca e usor dar pierde bani pt. ca nu se pricepe. Din tot raul sa vezi binele. Tu ai o mega expertiza pe care nu o folosesti . E ca in judo, profita de forta adversarilor. Cu unii advertiseri ai avut de pierdut. De ce nu iti faci brand awarness pe numele tau folosindu-te de teapa care tot o dau unora si altora. Fa reviewuri cu magazinele tepare si o sa-ti creasca traficul insutit . Toti vor dori sa stie de cine trebuie sa se fereasca iar advertiserii te vor respecta, pentru ca vei deveni un nume. Iti pui un obiectiv. Intr-un an sa ai un trafic de 1000 de unici pe zi. Apoi imparti pe pasi iar pasii la randul lor in sarcini de genul sa scrii cate un articol din 3 in 3 zile. E atat de simplu

  3. Apropo , afiliatii trebuie sa stie ca exista NEURO MARKETING. In viitorul apropiat afiliat marketing va fi un fel de ”distractie” in care advertiserul vrea sa vada cum lumea se buluceste la ”tigai” si face ”brand awarness” la greu pe 0 lei. Pe termen MEDIU marketerii vor trebui inlocuiti de roboti. MARKETERII incepand de la director in jos, o vor lua in bot de la ROBOTI. Exista deja sisteme implementate in Romania de ROBOTI care monitorizeaza cum iti misti ochii cand vezi un produs, roboti specializati pe micro miscari si de ce nu ROBOTI care imi testeaza pielea la emotiile care le simti. Peste citiva ani aceste servicii vor fi ieftine iar marketingul afiliat va fi……Daca nu se va adapta din timp va sucomba .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.