Noutati in Facebook Ads

Doua vesti bune pentru cei care vor sa faca promovare prin Facebook Ads. Prin ceea ce au adaugat zilele acestea consider ca lucrurile vor deveni mai usoare atat pentru cei experimentati dar mai ales celor aflati la inceput (vezi aici ghidul meu despre cum poti promova in 7 pasi simpli prin Facebook Ads in afiliere).

1. Facebook a introdus butonul cu link pentru postarile sponsorizate

Dupa cum puteti vedea in prt scr-urile de mai jos, acum cand vrei sa dai boost la o postare cu o imagine atasata ai posibilitate de a adauga un buton la postare.

Dupa ce alegi butonul trebuie sa apesi pe casuta de mai jos si sa introduci inca odata link-ul catre site-ul promovat.

Acum nu mai pierzi click-urile pe care utilizatorii le dadeau de obicei pe imagine si in plus ai un call to action relevant.

2. Tintire Facebook inteligenta

Nu stiu exact cu ce se mananca, am descoperit-o aseara si am dat boost la o postare cu ea. Astept rezultatele si revin. Eventual caut ceva informatii sa vad cu ce se mananca. Daca stiti mai multe, n-ar strica sa impartasiti intr-un comentariu.

9 thoughts on “Noutati in Facebook Ads

  1. Sunt ok dar daca te lasa si sa schimbi din “Oferte Pentru Carti” care este numele paginii in ceva custom era mult mai ok.
    Tintire Facebook Inteligenta la mine nu apare, poate de ce folosesc un cont nou de doar 2-3 luni.

  2. Tintirea inteligenta este inteligența artificială de la facebook care masoara/compara automat toate datele cu privire la persoanele care interactioneaza cu postarea si livreaza reclama in mod automat doar celor care au interese comune plus alte date demografice pe care le culege din randul celor care interactioneaza.

    Exemplu:
    Daca tu creezi o reclama la inghetata si aduni 10 like de la persoane cu varsta de la 13 la 20 de ani iar cealalta categorie de peroane nu interactioneaza atunci iti va livra reclama doar acelei categorii de varsta. Dupa un interval de timp, daca reclama aduce suficient de repede rezultate conform obiectivului, iti va automatiza livrarea ei si in funcie de alti factori (interese etc).

    Interesant de testat!
    La nivel teoretic ar trebui sa eficientizeze si costurile cu reclama in timp iar datele care iti raman dupa o astfel se campanie se transforma in aur curat pentru urmatoarele.

  3. Ai o metoda de a scoate permanent, butonul de like din reclame ?
    Asta m-ar interesa cel mai mult. Turbez cand vad butonul ala idiot.
    Eu vreau sa trimit la un site, vizitatorii. Si din pacate, orice-ai face, banuiesc ca ai vazut si tu asta, primesti mai mult like-uri.
    Vreau sa scot butonul ala din reclame. Stii vreo metoda ?

  4. Demograficele automate ale Facebook sunt de obicei gresite, mai ales in cazul Romaniei. Eu mereu trebuie sa modific cateceva pe acolo pentru ca altfel faci campania aproape degeaba.

  5. 1) Prima optiune o am disponibila de aprox 2 luni in panoul de administrare FacebookAds, deci nu e foarte noua….
    2) De cate ori Facebook creaza un tool automat o face sa-si sporeasca profitul. Niciodata nu am avut rezultate cand am lasat pe automat o cmpanie Facebook.

    1. La mine in cont abia acum au aparut. Asa procedeaza FB, nu baga optiunea la toti utilizatorii odata ci treptat.
      La optiunea 2 ramane de testat zic eu, trebuie sa fie ceva bun pe acolo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.