Primavara este un anotimp ce ne trezeste la viata, atat pe afiliati dar mai ales pe advertiseri. Este interesant sa vezi cum mai toti incep sa devina activi, unii cauta schimbarea, altii merg mai departe pe drumul batatorit, cert e ca lucrurile se misca, daca in bine sau nu ramane de vazut.
- Elefant.ro – liderul de necontestat din 2Performant reduce perioada cookie-ului la 14 zile si comisioanele la cateva categorii de produse printre care parfumurile (o categorie ce se pare ca merge foarte bine in afiliere). Unii spun ca era de asteptat o asemenea miscare. Eu sunt de parere in continuare ca cei care fac astfel de modificari gresesc, se prea poate sa raman singurul afiliat care crede asta.
- IT Galaxy fac un concurs misto in Profitshare. Premii mari: locul 1 un Playstation 4 + premiu special pentru afiliatul care trimite cel mai mult trafic.
- Vola.ro anunta sec ca din 3 mai interzic Google Adwords si site-urile de cupoane asta dupa ce in urma cu cateva luni promiteau ca asa ceva nu o sa se intample. Unde mai punem si buba facuta afiliatilor ce-i promovau in urma cu 2 saptamani. Nimic nou, se vrea content si nu performanta. Afiliatii incep sa se contureze drept bloggeri in fata a tot mai multi advertiseri. Unora le place ideea, sa vedem cat timp.
- 2Performant ridica nivelul asteptarilor dupa ce au lansat doua noi functionalitati. Una in mod special pe placul meu 🙂 Prima dintre ele este extrem de utila celor care promoveaza promotiile advertiserilor pentru ca acum din doua click-uri poti afla ce advertiseri au promotii direct din contul de afiliat. A doua, cea pe care o imbratisez, este legata de oferirea de conditii preferentiale anumitor afiliati. Fiecare advertiser are acum posibilitatea sa-mi ofere un comision si o perioada de recurenta mai mare (nu va sfiiti). Aceasta din urma consider ca poate rezolva multe probleme legate de promovarea unor advertiseri, ramane de vazut daca se si incumeta cativa sa o foloseasca.
- Oaierless.ro – magazin online dedicat echipamentelor Wi-Fi intra in 2Performant. Pentru cei cu proiecte IT bazate pe content cred ca poate fi o alternativa buna tinand cont ca avem de a face cu un magazin nisat.
- Se pare ca cele 2 retele au renuntat la concursuri. Cel putin pentru un moment. 2performant nu au mai organizat un concurs din 2015, iar Profitshare se pare ca nu au de gand sa mai faca unul in primavara asta. Eu le-as propune sa faca un concurs intre ele ca tot se bat in cifre 😀 Problema concursurilor organizate de retele se pare ca sunt tocmai afiliatii, mai exact nu se prea implica. Majoritatea considera ca ceilalti sunt mai buni si nu au incredere in puterile lor. Totusi observ ca multi advertiseri fac challenge-uri proprii: Orange, EuroGSM, IT Galaxy, Kalapod, Telecredit sunt doar cativa dintre ei. Asta e un lucru bun, doar ca de multe ori pot aparea probleme daca acest concursuri nu au un regulament bine stabilit. Unii pot trimite mesaje neclare (gen watchshop anul trecut cand au specificat minim 10 comisioane generate si defapt au schimbat in minim 10 comisioane aprobate ca sa-mi anuleze mie unul si sa raman cu 9, motiv sa prelungeasca concursul). Si da, prelungirea concursurilor este o problema pentru ca mi se pare aiurea sa faci asta in conditiile in care ai afiliati ce indeplinesc conditiile impuse initial.
Vine Pastele si e interesant de analizat ce a mers anul trecut si ce merge anul acesta, asta in afara de miei, cozonaci si oua 🙂
Latest posts by dragos (see all)
- Profitul meu din afiliere – septembrie 2024 - October 1, 2024
- Profitul meu din afiliere – august 2024 - September 1, 2024
- Profitul meu din afiliere – iulie 2024 - August 1, 2024