De ce nu recomand Quickmobile in afiliere

Nu o sa stau sa explic cine sunt cei de la QuickMobile, insa o sa va explic de ce nu merita sa-i promovati in afiliere, indiferent de retea.

Experienta mea cu ei a inceput in toamna lui 2012 cand inca nu stiam prea bine cu ce se mananca marketing-ul afiliat dar cautam o reteta de succes. Am inceput sa promovez pe langa alte magazine de IT&C si pe cei de la QuickMobile. Rezultatele nu au intarziat sa apara si cum in perioada respectiva ei ofereau cel mai mare comision pentru telefoane mobile: 5%, a fost normal sa ma concentrez asupra lor astfel am reusit sa adun un total de 10 comisioane in valoare de 1166 lei. Nu pare o suma mare, dar nu am investisem nimic altceva in afara de timp. Surpriza a venit cand fara un anunt in prealabil cei de la QuickMobile au redus comisionul de la 5% la doar 1% pentru ca deh, au realizat ei ca nu pot plati comisioane mari la telefoane mobile desi tot ei se laudau inainte cu uite ce comision mare iti oferim. Faza a doua a fost cand mi-au anulat 8 comisioane cu motivul: “clientul nu a platit”. A iesit un mic scandal pe forum.seopedia, apoi a scris si zoso pe blog ca la final QuickMobile sa paraseasca reteaua 2Parale prin usa din dos.

Astfel eu am ramas cu o teapa de 966 lei. Am trecut-o la pierderi si credeam ca am tras invatamintele necesare.

In primavara lui 2015 surprinzator sau nu QuickMobile isi anuntau intrarea in reteaua Profitshare. Au facut si un concurs unde ofereau un Samsung Galaxy S6 afiliatului cu cele mai mari comisioane in luna aprilie. A castigat un afiliat cu 129 lei valoarea comisioanelor.

In vara cei de la Profitshare tot au tras de mine sa-i promovez, dar am refuzat, doar ca prin toamna am cedat la insistente insa am cerut garantia ca lucrurile nu se vor intampla ca in 2012. Oarecum am primit o garantie ca na, la ei comisioane se platesc. Proasta decizie am luat.

Am promovat QuickMobile o singura luna, am inregistrat in total 48 de comisioane in valoare de 3.968 lei, doar ca din aceste 48 de comisioane intr-o zi m-am trezit cu 34 de comisioane anulate. Motivul il intuiti deja: “clientul nu a platit“. Degeaba m-am certat cu ei si am cerut explicatii, degeaba mi-am pus speranta in Profitshare, pentru ca daca advertiserul vrea sa iti dea teapa, pai iti da. Explicatia oficiala a fost ca s-a pus codul de tracking in pagina de check-out si nu dupa ce clientul platea cu cardul produsul, doar ca la vremea respectiva am facut cateva teste si aveam ceva prt scr-uri prin care le-am inchis gura, dar tot am ramas cu paguba: 3.216 lei

 

Tragem linie si observam ca desi am promovat QuickMobile atat in 2Parale cat si in Profitshare, am inregistrat 58 de comisioane in valoare de 5.134 lei iar de incasat am avut doar 951 lei.

Si acum stau si ma intreb de ce QuickMobile este prezent acum atat in Profitshare cat si mai nou in 2Performant?

3 thoughts on “De ce nu recomand Quickmobile in afiliere

  1. Salut Dragos,

    Am analizat situatiile prezentate de tine si dorim sa lamurim punctual ce s-a intamplat in 2015. In platforma Profitshare ai avut in total 56 de comisioane, din care 21 au fost aprobate, desi dintre acestea, in 3 cazuri nu s-a finalizat tranzactia. Vezi ID 398521, 942539, 793585.

    In cazul celor 35 refuzate, 2 (950679, 704794) au fost anulate la cererea clientului iar 33 au fost anulate pentru ca nu s-a finalizat plata cu cardul. Motiv: Eroare procesator de plati, sold indisponibil.

    In cazul in care crezi ca este necesar, iti putem trimite in privat printscreen-urile. Te asiguram, asadar, de intreaga noastra transparenta in orice situatie, fiind decisi sa rezolvam orice posibila problema.

    In functie de deschiderea ta, dorim sa continuam discutiile si sa rezolvam aceste situatii din trecut, iar in acest sens, un coleg de-al nostru te va contacta in privat.

    Multumim,
    Echipa Quickmobile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *