In vizita prin Galaxia conversiilor

Conversion Marketing este agentia digitala numarul 1 in Romania al doilea an la rand (conform Forbes), iar platforma Profitshare inca aduce cele mai mari vanzari in marketing-ul afiliat.

Cum in primavara acestui an am castigat concursul “Maratonul Conversiilor” unde premiul cel mare a fost o vacanta in Islanda pentru 2 persoane, inainte sa plec, Claudiu Farcas m-a invitat la sediul lor sa vad cu ochii mei “galaxia conversiilor”. Cum nu-mi place sa fiu pe fuga, am amanat vizita dupa vacanta si bine am facut ca astfel am avut si ce povesti despre Islanda si cat de faine sunt laguna albastra si aurora boreala.

Find vineri dupa masa lumea era un pic mai relaxata, unii pusi pe glume chiar. Cum nu stiam ca toti lucreaza intr-un spatiu deschis (aici ma refer la tot ce inseamna Conversion) am fost un pic susprins cand, dupa ce Claudiu s-a asigurat temeinic ca nu se afiseaza pe nici un monitor ceva ce nu ar trebui sa vad (de parca nu as stii totul 🙂 ), am fost invitat inauntru unde ne-am oprit in zona Profitshare sau ma rog, birourile unde lucreaza Iulian, Bianca, Daniela, Claudia si ceilalti membri ai echipei pe care probabil ii omit acum. Am incercat sa salut pe toata lumea, dar in acelasi timp am vrut sa fiu discret, totusi oamenii erau la munca si stiu cat e de nasol sa te deranjeze cineva cand esti pus pe fapte mari. Eu de fel devin irascibil cand lucrez si ma deranjeaza cineva.

Am simtit o oarecare presiune cand mi s-a spus ca trebuie sa mergem in sala de meeting, aproape eram sigur ca o sa ma certe un pic de fata cu echipa ca sigur iar a gasit ceva in neregula :). Glumesc. Am ratat scaunul de “big boss” desi initial am stat pe el, Claudiu mi-a spus ca find Marius plecat el e boss-ul si doar el poate sta pe scaunul din capul mesei. Ok, boss, data viitoare vin cu pionezele la mine.

Despre ce am discutat nu pot sa spun prea multe, unele informatii find catalogate ca “Top Secret”. Evident am discutat despre afiliere, despre concursuri si despre ce mi-as dori eu pe viitor de la Profitshare. Unele lucruri le-am repetat de la Affiliate Summer School, nu de alta dar sa fiu sigur ca nu au uitat.

Ca o paranteza duminica ce tocmai a trecut Profitshare au anuntat lucrari de mentenanta si un upgrade. Curios din fire am intrebat mai exact ce inseamna astfel am aflat ca in sfarsit dupa sutele rugaminti, doar din partea mea inca din 2014, au schimbat ceva servere pentru ca de Black Friday sa poti lucra cu date in timp real. Sper sa fie asa ca imi aduc aminte cu drag ce frumos a fost de BF 2013 cand vedeai aproape la secunda ce vinzi si prin ce instrument.

Revenind la meeting, discutia a continuat cu cateva impresii la cald despre experienta din Islanda, ii mai multumesc inca odata Biancai ca s-a gandit la un astfel de premiu si ii reamintesc de asemenea ca n-ar strica sa adauge la premiile urmatoare si niste bani de buzunar, gen 1000-2000 de euro 🙂

Dupa “meeting” am primit permisiunea de a face cateva poze, evident dupa ce s-au asigurat a doua oara ca nu are nimeni ceva deschis ce m-ar face sa dau zoom. Deci, pentru curiosi, cam asa arata sediul Conversion, receptie, sala de meeting si birourile.

Revazand pozele mi-am adus aminte ca trebuie sa intreb de scaunele acelea verzi de birou cat sunt de comfortabile si de unde as putea procura si eu unul?

Chiar inainte de a pleca a aparut si Marius asa ca am mai zabovit cateva minute discutand despre Islanda.

Vizita in galaxia conversiilor s-a terminat cam dupa 2 ore (abia cand am ajuns la masina am realizat cat de mult i-am retinut pe oameni).  Claudiu ne-a condus afara (se pare ca nici sa iesi nu poti fara cartela din sediul lor). Am mai stat un pic de vorba insa despre alte lucruri, cum ar fi despre blogul acesta ca tot imi spunea de ceva timp sa trec pe un nou domeniu.

20160909_164249

PS Uitasem de hoverboard, jucaria oficiala la Profitshare inca de la Affiliate Summer School. Se pare ca acum e mult mai simplu sa te plimbi printre birouri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.